Bezpieczeństwo i ochrona Oświata

Szkolenie RODO w e-commerce – czy warto się zapisać?

Rok 2018 przeszedł do historii z powodu wprowadzenia w życie przepisów RODO. Dyrektywa unijna związana z ochroną danych osobowych przyczynił się do ogromnego zamieszania w różnych branżach. Jej następstwa odczuły zarówno firmy z sektora prywatnego, jak i instytucje publiczne (urzędy, szpitale czy szkoły). W pierwszym przypadku mowa tu w szczególności o sklepach internetowych, a także podmiotach świadczących dla nich różnorodne usługi. Aby ustrzec się kłopotów powiązanych z nieprawidłowym zarządzaniem danymi, ich kadra winna przejść szkolenie RODO.

Szkolenie RODO w e-commerce – dlaczego to konieczne?

Szkolenia RODO to jeden z najlepszych sposobów na to, żeby mieć pewność, iż dane osobowe użytkowników Twojego sklepu będą należycie przechowywane, a Ty nie ryzykujesz otrzymania kar przytoczonych w rozporządzeniu unijnym. Wyczerpujące szkolenie z RODO w branży e-commerce pozwoli nam dopasować pracę sklepu internetowego do obowiązujących reguł. W ciągu kursu uczestnicy dowiadują się także, jak rozwiązywać częste kłopotliwe zagadnienia, które w swojej pracy spotykają administratorzy danych osobowych, czyli ADO.

Szkolenie RODO w branży e-commerce – case studies i prelekcje

Szkolenia RODO są niedługie – zwykle wyczerpującą wiedzę można przekazać w jeden dzień. Ich uczestnicy nie muszą posiadać dużego doświadczenia – ogólna wiedza z obszaru ochrony danych osobowych wystarczy. Kurs jest podzielony na kilka bloków, w ramach których odbywają się wykłady specjalistów, prezentacje multimedialne oraz analizy case studies. W trakcie szkoleń RODO w branży e-commerce znajdzie się też czas na dyskusje, podczas których prowadzący mogą odpowiedzieć na zapytania uczestników, rozwiać ich wątpliwości i w ten sposób pomóc im uporządkować nabyte wiadomości im uporządkować nabytą wiedzę.