Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, […]
Promocja, marketing, reklama
PBN – jak wykorzystać jego potencjał?
Żeby klient spostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale też zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony oraz to czy regularnie dodawane są do niej kolejne rzetelne i przydatne dla odbiorcy artykuły. Lecz nie wolno także pomijać tzw. link buildingu, […]
Co powinien zawierać content plan?
Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to […]
semKRK#19 BIG – relacja z konferencji
15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na semKRK#19. Co ciekawego w branży SEO? Co się stało po najnowszej aktualizacji Google? Jakie wnioski […]
Recipe – dane strukturalne dla przepisów kulinarnych – jak wdrożyć i jak wyglądają w wynikach wyszukiwania?
Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie jej przygotowania. W tym artykule opisuję, jak uzyskać taki efekt i urozmaicić widok przepisów kulinarnych w SERP. Czym są dane strukturalne typu Recipe i jakie informacje można za ich pomocą […]
User Generated Content – co to jest i jak skutecznie wykorzystać go w strategii?
User Generated Content to treści na temat Twojej marki, które konsumenci tworzą w internecie. Z jednej strony świetnie, bo klienci sami piszą o firmie. Z drugiej strony, nie masz nad tym procesem żadnej kontroli. Sprawdź, czy User Generated Content warto wykorzystać w strategii content marketingowej. Opinie a proces zakupowy Opiniami kierujemy się na każdym kroku […]
Jak dotrzeć do klientów online? O pozycjonowaniu dla firm z Krakowa
Wszechobecność internetu oraz komfort użycia go do wyszukania potrzebnych towarów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce teraz zaistnieć w sieci. Naturalnie, samo uruchomienie strony firmowej nie zagwarantuje, że klienci nas znajdą – ważna jest wszak widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Sporo niedużych przedsiębiorstw, świadczących usługi jedynie na określonym obszarze bądź […]
Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?
Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się pytanie, czy warto walczyć o wyświetlanie się strony na pozycji “zero”. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. […]
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności – jak je wyznaczyć w marketingu internetowym?
Jak sprawdzić, czy marketing Twojej firmy jest efektywny? Jednym ze skutecznych sposobów jest skorzystanie ze wskaźników KPI, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. W tym artykule pokażę Ci, jak wyznaczyć KPI, dlaczego warto to robić, a także podam konkretne przykłady wskaźników w marketingu. Co to jest KPI? Skrót KPI pochodzi od angielskiego zwrotu Key Performance Indicators. […]
Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google
Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że dziś obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić […]