Promocja, marketing, reklama Tematyka witryn internetowych Usługi

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Skieruj się tutaj, jeśli szukasz więcej informacji o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że dziś obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić dobrą agencję SEO? Warto skorzystać z podpowiedzi ekspertów.

Google podpowiada, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO

Nie można negować, że cały sektor SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych opcji, jak przykładowo Baidu, Yandex bądź Yahoo, nadal najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w internecie, powinien pracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, na ogół jest to nierealne bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO zdaniem Google

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem klarownie tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
  • zdolność szacowania czasu i budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe.

Przedstawicielka Google podkreśla też, iż dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym większe efekty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.