Pozycjonowanie to szereg czynności dążących do poprawienia widoczności stron w organicznych (czyli w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie daje możliwość zwiększenia ilości transakcji firmy. Drugą zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, usługi albo produktu.
Google klasyfikuje wszystkie strony internetowe pod kątem mniej więcej 200 najrozmaitszych czynników. Rezultat tej ewaluacji determinuje to, na którym miejscu strona bądź jej podstrona pokaże się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za istotne czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uznają m.in. responsywność, jakość contentu, a takżelinkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne).
Wyszukując w wyszukiwarce Google jakąkolwiek frazę, użytkownikowi ukazuje się wykaz stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na powyższe hasło. Jakie adresy pojawią się w SERP najwyżej? Przede wszystkim te, których treść jest starannie nasycona przemyślanymi słowami kluczowymi. a jednocześnie bardzo rozbudowana. Na pozycje nie bez wpływu jest również poprawnie wykonane kodowanie, szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na mobile, ale i na komputerze), a także jakość linków przychodzących do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – powierz to specjalistom z firmy SEO
Google systematycznie uzupełnia algorytm, wobec tego warto zlecić pozycjonowanie i optymalizację sklepów i stron www profesjonalistom. Właściwym wyborem jest firma SEO, która posiada wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale także social mediów i projektowania stron. Pozostawiając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne działania, które również podniosą dochód firmy.
Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych w Google – usługa pomagająca dotrzeć do szerszej grupy klientów klientów
Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do administratorów stron, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż usług czy produktów firmy. Prowadząc jakikolwiek biznes nierozważnie jest w XXI w. nie posiadać własnej strony firmowej bądź ją uruchomić, natomiast nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznesowi rywale nie ustają w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Wedle badań prawie 97% klientów poszukuje w internecie opinii o lokalnych markach, co klarownie wskazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google niesamowicie zwiększa szansę, że klient skorzysta z naszych usług.
Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]