Firmy lub właściciele stron internetowych, którzy chcą wyświetlać się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na minimum trzy sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to próbowanie starań samodzielnie. Nie mając kwalifikacji w zakresie SEO i nie monitorując każdego dnia informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno działać właściwie i – co […]
Promocja, marketing, reklama
Jak sprawdzić, czy klient jest zadowolony ze współpracy z agencją?
Obecnie utrzymanie klienta jest znacznie tańsze niż pozyskanie nowego. Często jednak również dużo trudniejsze i bardziej pracochłonne. Dlatego od samego początku współpracy powinieneś dbać o zadowolenie swoich klientów. Ewaluacja jest jednym z narzędzi, które Ci w tym pomogą. Ewaluacja doświadczeń klientów – co to jest? Ewaluacja klientów to zbadanie, czy doświadczenie klienta z twoim produktem […]
Sferyczne zdjęcia panoramiczne na Facebooku – co możesz zyskać?
Zdjęcia 360 stopni to niezwykle popularna i nowoczesna forma prezentowania wnętrz firm czy lokali gastronomicznych. Przeważnie widzimy je przeglądając Google Street View oraz wizytówki Google Moja Firma, ale też napotykamy je na najczęściej używanym portalu społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na zamieszczanie na tablicy firmy takiego sferycznego zdjęcia. Jak zatem możesz użyć zdjęcia panoramiczne […]
CSR vs koronawirus – jak się zaangażować i komunikować w dobie pandemii?
W obliczu koronawirusa wiele firm decyduje się ulokować swoje środki w CSR, czyli corporate social responsibility. Jakie są przykłady takich działań oraz jak o nich pisać w firmowej komunikacji? Jak pisać w dobie pandemii? Rzetelnie – weryfikacja fake newsów to nic trudnego – wystarczy sprawdzić, czy informacja pojawia się w kilku innych innych, “poważnych” mediach […]
Optymalizacja sklepów i stron www – popularna usługa dla firm
Zapłaciłeś fortunę za nową witrynę internetową, a ta nie zachęca nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się mimo Twoich starań? Najpewniej przyczyna tkwi w małej widoczności w internecie. Internauci zwykle używają Google – każdy biznesmen musi więc zadbać o to, żeby […]
Wizytówka firmy w Mapach Google najlepiej z wirtualnym spacerem
Promocja firmy w Mapach Google to dzisiaj jeden z głównych punktów promocji marki w internecie. Z jej pomocą będziemy widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji określoną usługę i możemy w ten sposób pozyskać wielu klientów. Istnieje świetna metoda, żeby wśród mnóstwa podobnych firm w naszym mieście wyróżnić się na Mapach Google i prześcignąć konkurentów. […]
Filmy promocyjne dla biznesu – skuteczne budowanie wizerunku marki
Popularne powiedzonko mówi, że czasem obraz często więcej niż tysiące słów. Znajduje ono potwierdzenie także w reklamie, która od lat wykorzystuje wizualne środki przekazu. Na początku były to jedynie fotografie, jednak wraz z zaawansowaniem techniki i popularyzacją kina, a później telewizji i internetu, powoli przyszła kolej na filmy. Obecnie spoty są jednym z trzonów lokalnych […]
Marketing w XXI w. – produkcja spotów reklamowych
Spoty reklamowe to zwykle 30-sekundowe produkcje filmowe, których nadrzędną funkcją jest promocja produktów lub usług danej firmy. Mogą być wyświetlane w tradycyjnych mediach (telewizja lokalna oraz ogólnopolska), w przestrzeni publicznej (monitory w komunikacji miejskiej) lub przed seansami w kinach. W dobie wszechstronnego dostępu do sieci WWW dobrym pomysłem jest również użycie spotu reklamowego w mediach […]
Filmowanie z powietrza w produkcjach dla biznesu
Ujęcia z lotu ptaka są bezsprzecznie ozdobą każdego filmu. Bez względu na to, czy rejestrowane są obszary leśne, tereny nad rzekami albo jeziorami czy może ulice metropolii, z powietrza wyglądają z reguły znacznie bardziej widowiskowo niż z z ziemi. Nie powinno więc dziwić, że filmowanie z powietrza jest nieraz wykorzystywane przez autorów rozmaitych produkcji – […]
Projektowanie stron internetowych – co z nim zyskasz?
Wygoda witryn www wynika w szczególności z ich wzornictwa. Tworząc strony internetowe należy nie tylko pamiętać o względach wizualnych, ale też przyzwyczajeniach użytkowników – jeżeli poruszanie się na serwisie będzie dla nich źródłem problemów, szybko przeniosą się na inną witrynę lub wybiorą towary innej firmy. By zatem strona dała nam spodziewane korzyści, należy zatroszczyć się […]