Promocja, marketing, reklama Tematyka witryn internetowych Usługi

Rodzaje pozycjonowania

Zleć pozycjonowanie Krakow

Znamy trzy kluczowe metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę zazwyczaj:
– dzielnicę (np. “sklep obuwniczy Żoliborz”)
– miejscowość (“salon kosmetyczny Kraków”)
– państwo (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do odbiorców zamieszkujących w tym samym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest wykorzystywana też wtedy, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, np. zamiast “restauracja włoska“, to “restauracja włoska Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Inny model pozycjonowania to trafne i przetestowane wyjście dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Za sprawą należytego dobrania słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords mocno się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza również znacznie mniejszą konkurencję. Istotne jest także to, że rośnie trend wprowadzania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– smartfon LG K40 biały,
– buty Nike Air Max białe sklep online,
– golarka Eldom G50 5 srebrna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne zwłaszcza dla sklepów internetowych. Za sprawą tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę towarów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, finały Pucharu Polski w piłce nożnej lub Zielone Świątki. Ten typ pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odkryta i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Na ogół pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Przeważnie powinno się zacząć je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, aby Google zdążyło na czas zaindeksować nową czy też uzupełnioną treść witryny.

Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]