Promocja, marketing, reklama Usługi

Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Co powinieneś wiedzieć o agencji marketingowej Kraków?

Akcje reklamowe powinny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy właścicielem sklepu, usługodawcą czy wytwórcą. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają środki finansowe na organizację i utrzymanie własnych działów ds. marketingu, jednak niewielkie firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

Co można powierzyć agencji marketingowej?

Agencja reklamowa to ekipa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności przydatnych w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w internecie (animacje i klipy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, obwoluty czy wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – kalendarzy, billboardów, stoisk targowych bądź ulotek. Agencja reklamowa napisze także przyciągające, unikalne wpisy na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez popularne portale, takie jak Instagram, Twitter i Facebook.

Do których firm kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się promocją. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami bądź targów wymagających zwykle drobiazgowego planowania, te zadania może wykonać agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanego oraz harmonijnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych lub przygotowanie planu szkoleń. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, należy jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu doświadczonych ekspertów. Umożliwi to powierzenie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.

Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]