Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego lub też mogą być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych wydarzeń, a ponadto, ze względu na mobilność i łatwy montaż, mogą być stosowane na przykład do handlu w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być odpowiednio dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?
Pawilony handlowe – jak dobrać?
W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Cechują się względnie szybkim montażem, aczkolwiek ich mobilność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich o wiele droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych lub portierni.
Pawilon handlowy – kiedy warto go używać?
Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub priorytetem są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje cechuje duża wytrzymałość, która jest rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej klasy surowców. Zarówno rury, z których wykonane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą należycie konserwowane, posłużą wiele lat – nawet przy częstej eksploatacji.