Promocja, marketing, reklama Tematyka witryn internetowych

Ile trwa stworzenie strony internetowej? Tworzenie stron i sklepów www

Rozpoczynając nowy projekt lub markę wszystko staramy się planować co do dnia, a może nawet i godziny! W takich sytuacjach wiedza o tym ile potrwa stworzenie strony www jest bardzo ważna, bez tego nie jesteś w stanie zaplanować kolejnych kroków w działalności. W tym artykule postaram się jak najbardziej przybliżyć temat CZASU potrzebnego na stworzenie […]

Tematyka witryn internetowych

Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave – największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie […]

Tematyka witryn internetowych

Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave – największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie […]

Tematyka witryn internetowych Usługi

Audyt sklepu internetowego lub strony – czy warto?

Według internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza sprawdzenie firmy, przedsiębiorstwa lub spółki pod kątem różnych obszarów, między innymi finansowych i organizacyjnych, jak również analizę możliwości dalszego rozwoju. Co, mając na uwadze zacytowaną definicję, oznacza więc audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony www, sprawdzająca różne jej elementy, jak kod strony, hierarchię nagłówków, metadane, […]

Promocja, marketing, reklama Tematyka witryn internetowych Usługi

PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

Żeby klient spostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale też zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony oraz to czy regularnie dodawane są do niej kolejne rzetelne i przydatne dla odbiorcy artykuły. Lecz nie wolno także pomijać tzw. link buildingu, […]

Nasze porady Ochrona zdrowia Tematyka witryn internetowych

Blogi o zdrowiu w sieci – ciekawostki o zdrowiu i przydatne informacje

W internecie da się niezmiernie szybko znaleźć informacje na dowolny temat. Internauci upodobali sobie szczególnie szukanie porad w Google odnośnie zagadnień medycznych, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o wizycie u lekarza długim szperaniem w sieci z nadzieją na znalezienie na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Ale czy to dobry sposób wykorzystywania informacji dostępnych na portalach […]

Nasze porady Promocja, marketing, reklama Tematyka witryn internetowych

Co powinien zawierać content plan?

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to […]

Nasze porady Promocja, marketing, reklama Tematyka witryn internetowych

Recipe – dane strukturalne dla przepisów kulinarnych – jak wdrożyć i jak wyglądają w wynikach wyszukiwania?

Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie jej przygotowania. W tym artykule opisuję, jak uzyskać taki efekt i urozmaicić widok przepisów kulinarnych w SERP. Czym są dane strukturalne typu Recipe i jakie informacje można za ich pomocą […]

Nasze porady Podróże i turystyka Tematyka witryn internetowych

Gdzie szukać informacji o najciekawszych miejscach w Małopolsce?

Pomimo, że Małopolska to jedno z mniejszych polskich województw, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, stąd często ciężko znaleźć coś dla siebie w potopie informacji o bieżących eventach kulturalnych czy sportowych i godnych zwiedzenia zabytkach w Małopolsce. Atrakcje w Małopolsce – poznaj […]

Promocja, marketing, reklama Tematyka witryn internetowych Usługi

Jak dotrzeć do klientów online? O pozycjonowaniu dla firm z Krakowa

Wszechobecność internetu oraz komfort użycia go do wyszukania potrzebnych towarów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce teraz zaistnieć w sieci. Naturalnie, samo uruchomienie strony firmowej nie zagwarantuje, że klienci nas znajdą – ważna jest wszak widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Sporo niedużych przedsiębiorstw, świadczących usługi jedynie na określonym obszarze bądź […]